Postup reklamace - vše potřebujete vědět

Postup reklamace - vše potřebujete vědět

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Fusce consectetuer risus a nunc. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Praesent vitae arcu tempor neque lacinia pretium. Mauris metus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Fusce consectetuer risus a nunc. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Praesent vitae arcu tempor neque lacinia pretium. Mauris metus.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Fusce consectetuer risus a nunc. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Praesent vitae arcu tempor neque lacinia pretium. Mauris metus.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Fusce consectetuer risus a nunc. Curabitur vitae diam non enim vestibulum interdum. Nullam justo enim, consectetuer nec, ullamcorper ac, vestibulum in, elit. Praesent vitae arcu tempor neque lacinia pretium. Mauris metus.

Podobné otázky v kategorii

1.

Jak fungují reklamace?

Veškeré zboží je možné reklamovat přes náš e-shop zasláním na prodejnu v Petřvaldu. My následně zboží zasíláme do autorizovaného servisu v ČR nebo v Německu (u zboží z EU distribuce). U zboží z české distribuce jej může zákazník reklamovat sám přímo v autorizovaném servisu.

2.

Jak dlouho většinou trvá reklamace?

V obou případech (EU a ČR distribuce) vyřízení reklamace trvá zpravidla kolem 14 dnů. V ojedinělých případech, kdy může servis čekat na náhradní díl, až 30 dní.

Komentáře (0)

K tomuto produktu zatím nikdo neměl žádný dotaz. Vložit komentář

Přinášíme vám produkty ze světa smart technologií


Nahoru
nahrávám