Poradna

Nejčastější dotazy v poradně

1.

Jak zaplatit online platební kartou

Jak zaplatit online platební kartou

2.

Postup reklamace - vše potřebujete vědět

Postup reklamace - vše potřebujete vědět

3.

Jedná se o úplně nové a nepoužité zboží?

Ano. Všechno naše zboží je nové a v originálním obalu. V případě rozbaleného nebo použitého zboží toto vždy uvádíme v popisu.

4.

Jak fungují reklamace?

Veškeré zboží je možné reklamovat přes náš e-shop zasláním na prodejnu v Petřvaldu. My následně zboží zasíláme do autorizovaného servisu v ČR nebo v Německu (u zboží z EU distribuce). U zboží z české distribuce jej může zákazník reklamovat sám přímo v autorizovaném servisu.

5.

Jak dlouho většinou trvá reklamace?

V obou případech (EU a ČR distribuce) vyřízení reklamace trvá zpravidla kolem 14 dnů. V ojedinělých případech, kdy může servis čekat na náhradní díl, až 30 dní.


Nové dotazy v poradně

1.

Jedná se o úplně nové a nepoužité zboží?

Ano. Všechno naše zboží je nové a v originálním obalu. V případě rozbaleného nebo použitého zboží toto vždy uvádíme v popisu.

2.

Jak fungují reklamace?

Veškeré zboží je možné reklamovat přes náš e-shop zasláním na prodejnu v Petřvaldu. My následně zboží zasíláme do autorizovaného servisu v ČR nebo v Německu (u zboží z EU distribuce). U zboží z české distribuce jej může zákazník reklamovat sám přímo v autorizovaném servisu.

3.

Jak dlouho většinou trvá reklamace?

V obou případech (EU a ČR distribuce) vyřízení reklamace trvá zpravidla kolem 14 dnů. V ojedinělých případech, kdy může servis čekat na náhradní díl, až 30 dní.

4.

Je opravdu zboží skladem?

Zboží označené jako skladem odesíláme v den objednávky.

5.

Kdy se zboží odesílá?

Objednávky přijaté do 14 h odesíláme týž den, doručení závisí na zvoleném způsobu dopravy.

Přinášíme vám produkty ze světa smart technologií


Nahoru
nahrávám