Průvodce výběrem

Nejčastější dotazy v poradně

1.

Jak zaplatit online platební kartou

Jak zaplatit online platební kartou

2.

Postup reklamace - vše potřebujete vědět

Postup reklamace - vše potřebujete vědět

3.

Jedná se o úplně nové a nepoužité zboží?

Ano. Všechno naše zboží je nové a v originálním obalu. V případě rozbaleného nebo použitého zboží toto vždy uvádíme v popisu.

4.

Jak fungují reklamace?

Veškeré zboží je možné reklamovat přes náš e-shop zasláním na prodejnu v Petřvaldu. My následně zboží zasíláme do autorizovaného servisu v ČR nebo v Německu (u zboží z EU distribuce). U zboží z české distribuce jej může zákazník reklamovat sám přímo v autorizovaném servisu.

5.

Jak dlouho většinou trvá reklamace?

V obou případech (EU a ČR distribuce) vyřízení reklamace trvá zpravidla kolem 14 dnů. V ojedinělých případech, kdy může servis čekat na náhradní díl, až 30 dní.

Přejít do poradny

Novinky z blogu

Nové modely Iphone od Apple

Nové modely Iphone od Apple

Apple představuje nové modely, které budou za chvíli představeny.

Novinka mezi herními smartphony Honor Play je tu!

Novinka mezi herními smartphony Honor Play je tu!

Novinka mezi herními smartphony Honor Play je tu!

Huawei Nova 3

Huawei Nova 3

Huawei NOVA 3: hvězda mezi smartphony pod 11 tisíc

Přejít do blogu

Přinášíme vám produkty ze světa smart technologií


Nahoru
nahrávám